tisdag 11 augusti 2009

förlåååååååååååt ;pp

säääämst uppdatering, flåt ! Har varit bort hela helgen o så, så jao .D Iaf, lördag-söndag så sov jag hos Ida :) Vi åkte flotte o fika. Sen så red Anna Sj Lucifer, Ida gick med Gurra, och jag cyklade ;p Sen senare så åt vi grillat o så typ. Jag & Ida åkte till ekeberget o hämta mats & camilla. Senare åkte jag, Ida & Anna till Hällefors o hämta Lena, o va till Statoil. Sen på söndagen så åkte vi o hämta spån till idas stall, sen badade jag o ida med lucifer o gurra. Lyfte gurra i vattnet :o hhahaha , coolt :) Senare så åkte jag hem o till stallet, badade & schamponerade in miirac. Fast de hade ju inte spelat nån roll eftersom att han rulla sig i hagen ändå sen ! :o Sen åkte jag hem o duscha ssen drog jag till Emma. Vi va te Ica, liiiiiiiiiite kul vare, höll på o skratta ihjäl oss ! xxd , aja, sen drog vi iaf runt torget en sväng, sen skulle vi gå hem o äta, så mötte vi patric så skjutsa han hem oss, så åt vi. Sen gick vi ut igen, gick runt i hela kronhagen typ. Va hemma till 10 typ, kolla på skotten i knutby, hann inte kolla på hela ;p Gick o la oss, snacka med Martin tills Emma somna. Sen igår så gick vi te DG's och köpte glass, kom typ till Veronica, där börja de SPÖREGNA helt plötsligt ?!??! :o ;s DYNGSURA va vi när vi kom hem till Emma ;p Sen kom pappa o hämta oss så drog vi hem till mig,:) Åkte till stallet, Emma red Mirac och Jag red Pandora i spöregnet och åskan, jäävlar va de small! Fast emma va jätteduktig på att rida ;D Sen när vi va hemma så bada vi i badkaret, med MASSA bubblor :R Sen kom vi på att vi skulle gå ut o gå (?) Ah, de gjorde vi iaf. Sen blev vi asrädda o skulle springa hem, Då kom de en jävla bil, som stannade ! :o De va iaf Mathias, som skulle köpa godis ppå udden xd Vi följde iaf med honom dit sen skjutsa han hem oss :) Sen gick vi upp en bit i skogen, sen ville ja ha körsbär oplocka massa ;p Sen drog ja mehj i backen, hahahhaha grymt blöt blev ja ;p så då gick vi in o satte oss vid datorn igen. Sen kolla vi på film sen gick vi o la oss! Och nu har hon åkt hem :) Vet inte vad som händer ida ;p VAD HÄNDER ? :D Va konstigt de här inlägget blev xd mycket ''sen'' , men de fårni leva med ! /pusssssssss

Inga kommentarer: