onsdag 5 augusti 2009

HAHHAHAHAHHAHAHAH jag bjuder på den OTROLIGT fula men väldigt roliga bilden;) ! Jag verkligen ÄLSKAR min häst ! Så jävla bäst är han. Skötte sig frymt bra inne på ATG, Mirac fick stå kvar i transporten p.g.a att de typ fullt i alla ''spiltboxar'' ;) Men Texas är så otroligt bäst, värsta tålamod med allt hade han, krångla inte när han skulle in i rötgen eller nånting, åh va han är bäst :') <3>

Annars idag ? Har ridit älsklingsmirac, som var trött, tror att han både behöver rakas och ridas ut lite på, kanske lite trött på paddocken? Aja, får försöka med nått. Duktig va han iaf ! Red lite förvänd galopp, gick bra i högervarvet med i vänster varvet så vare lite träligare ;)

Och så har jag spelat lite GH och ätit kräftor ! Goooooooott :D

Nu ska jag sätta mig o kolla efter kite höstkläder i Ellos & H&M katalogerna ! BLir inte så mkt bilder idag för de dampar ;) Puss /A

Inga kommentarer: