tisdag 28 juli 2009

BLOGGHUMÖR , OHYES !

Okej, nu blogg humöret på topp igen! Skönt. Tror jag har glömt honom, eller nej. Men aja, tänker inte på honom så :) (y) Ligger i sängen o tänkte läsa min nya bok. Eller ja, den är inte ny. Köpte den i maj faktiskt, haha! Men den är så konstig i början ;s Man fattar liksom inte.. ''Män som hatar kvinnor'' Av Stieg Larsson. Nån som har läst den? :) Orkar faktiskt inte läsa den nu ändå, haha. Det får duga med Ipoden i öronen, med all ny musik! Haha, eller inte. Sist jag ladda in låtar va julen -07 så aah.. ;) Haha! Men! Har en gammal låt som älsklingsBrolle sjunger, ''Watching the stars'' så de får duga. Kär e ja ;) Har hittat en låt på YT som han & Linda Bengtzing sjunger ''Varför gör du som du gör'' tror ja den heter :p LYSSNA !:) Idag har jag varit i stallet hela dagen typ, hihi. Trevligt trevligt.. Börja med o fixa mina hästar, sen rida Mirac, som gick OTROLIGT bra!! Idag igen :) Min lilla stjärna. Tänkte kaaanske åka iväg på tävling 15/8 ? :) Sen red jag Lucifer runt ''Gårn'' medans Ida gick med Stinta. De gick bra:) Är riktigt sugen på att dra te Ullared. Alla åker dit nu känns de som, VILL OCKSÅ!! Nej ni, nu blire nog o sova lite. Hade bäst! /A

Inga kommentarer: