fredag 31 juli 2009

HIIIIIIIIICKA

Hicka, usch på de !:p Har inte kunnat blogga idag pga att jag har varit i stallet, hela långa dagen! Vakna imorse och de va sol ute (lite iaf) gud va glad ja blev! Ca 2 sek senare så häver regnet ner, va trött man blir ?!! Herregud! USCH! De här är förfan inte sommarlov. De är regnlov. Bajs . Aja, red dressyr för Susanne. Gick riktigt bra! Älskar min Miraciiiiis ! Han skötte sig jättebra. Fick bara träna sits idag. Kul o lära sig lite va lätt de är egentligen utan o göra en massa :) Undra hur länge jag har bloggat nu? Typ två timmar kanske? :) Såååå snabb är jag! Hihi. Menmen, har jag bråttom? Nää, juste ;) Rolig ja är nu va. Nej, trött haha. & grymt dryg, sorry folket ! :) Aaah , nu blire bilder sen midsommar ! Alla bilder kommer ifrån Sandra Kenttäläs facebook. Pusssen

Inga kommentarer: