torsdag 30 juli 2009

HEJ BLOGGEN

HEJ PÅ DIG.
Vet inte om jag är glad eller ledsen/sur idag. Men riktigt förbannad är jag. Finns fan folk till allt. Aja, nog om de, man SKA va glad ! Bloggtorka har jag också.. Inget intressant alls har ja o skriva.. Red Miracen idag, riktigt lat va han.. Skrittade d&b, sen red jag & Frida lite i Åsa's paddock. Stod ett hinder framme så va ju självklart tvungna o pröva de ett par ggr (a) Så duktig är han min älskling! Riktigt taggad inför clinicen nu i helgen!! Hoppas bara att de blir fint väder! Moster, Christer & kusin Sofia är här nu, eller ja. Ute i mitt stall ;) Vi (eller ja, mamma, pappa och Albin) har grillat! Och eftersom de regnar så tkte alla (utom jag) att de va smart o grilla och äta i de halvbyggda stallet. De tyckte inte jag så jag satt inne o åt tillsammans med datorn, trevligt !
Lägger upp lite bilder jag tog häromdagen, hade mig själv som fotooffer. Dels för att jag är riktigt ego, dels för att ja inte hade nått annat som fotooffer. Titta och njut! (Ni kan inte göra nått annat, jag lovar!) Alla är fotade med min D40, men dom får seriöst sämst kvalité här -.- Där i mot om man trycker på den svartvita bilden, så blir den mkt bättre ! :D Nu ska jag låna Albins spel ''På andra sidan häcken'' till PS2, så mogen är jag. Puss

1 kommentar:

rebeccaah sa...

ALICE !!! sista bilden hhahahah ! :D <3